INVITAŢIE DE PARTICIPARE
Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI
Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare “ Servicii de asigurare de raspundere civila auto ”,cod CPV: 66514110-0 şi vă invită să depuneţi ofertă pentru aceste servicii.
Se doreşte achiziţia de servicii de asigurare de raspundere civila auto astfel:
- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 01 PRV pe o perioadă de 1 AN;
- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 04 PRV pe o perioadă de 1 AN;
- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 12 PRV pe o perioadă de 1 AN;
- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autoutilitara Mitsubishi cu număr de înmatriculare TR 02 PRV pe o perioadă de 1 AN;
Valoarea estimată: 2.015 lei fără TVA.
Numarul anuntului de publicitate din SICAP: ADV1398958/08.12.2023
Conditii referitoare la comanda/asigurari
Asigurarile de raspundere civila auto vor avea valabilitate de 12 luni, Politele de asigurare vor fi livrate in maxim 3 zile de la finalizarea achizitiei in catalogul electronic de produse/ servicii/ lucrari din SICAP, fara costuri suplimentare de transport.
Ofertele trebuie sa fie redactate in limba romana si sa cuprinda urmatoarele:
Ofertele vor fi redactate in limba romana si vor cuprinde urmatoarele documente:
- Propunerea financiara ( Formularul 6 “ Formular oferta achizitie servicii);
- Documente de calificare : Formularele 1- 6 completate , semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.
Ofertele vor fi depuse pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la registratura primariei orasului Videle ,la adresa: str.Republicii, nr.2, oras Videle, jud.Teleorman.Ofertele depuse la adresa de email vor fi semnate cu semnătură electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului,.Ofertele depuse la registratura primariei vor fi semnate in original de catre reprezentatntul legal.Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului / terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.Ofertele depuse la o alta adresa (inclusiv adresa de e-mail) sau in cazul in care ofertele sunt depuse dupa expirarea termenului de depunere nu vor fi luate in considerare la evaluare.
Termenul de depunere al ofertei: Ofertele vor fi transmise pana la data de 15.12.2023 ora 13.00.
Valabilitatea ofertei este de 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Informatii suplimentare legate de autovehicule se pot obtine de la Minca Anca Anisoara, tel: 0730 642 921.
Plata se va face cu ordin de plata, în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.
Criteriul de adjudecare
Pretul cel mai scazut. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii /lucrari publicat in SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa in termen de 24 de ore de la primirea comunicarii astfel incat achizitia sa poata fi finalizata in conformitate cu prevederile procedurii operationale interne, cod PO 26.01.
Informatii suplimentare:
“Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari. Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro