roen
Servicii de asistenta medicala - medicina muncii

 

 

 

Anunţ de publicitate pentru „Servicii de asistenta medicala – medicina muncii

 

Primaria orasului Videle cu sediul in strada Republicii,nr.2, telefon:0247/453 017; Fax : 0247/453015, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Primaria orasului Videle, in calitate de autoritate contractanta, intenţionează să achiziţioneze, in baza dispozitiilor art. 7, alin.(1), lit. d) din Legea nr. 98/2016 şi respectând prevederile art.68, alin(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achiziţiile publice din Anexa 2, si va invita sa depuneti oferta de pret pentru „ Servicii de asistenta medicala – medicina muncii „ cod CPV- 85147000-1

 

Procedura achizitiei – Procedura interna proprie PIP 03. Serviciile sunt incluse in Anexa 2 la Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare

 

 

 

Criteriul de atribuire: este pretul cel mai scazut

 

Valoarea chizitiei: 24.000,00 lei fara TVA

 

Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile de la data depunerii ofertelor

 

Data limita pana la care se pot depune oferte: 23.03.2023, orele 16:00

 

 

 

Serviciile vor fi prestate în perioada aprilie-decembrie 2022, fara costuri suplimentare de transport. Cheltuielile privind prestarea serviciilor la sediul autoritatii contractante vor fi incluse in oferta de pret. Plata serviciilor prestate se va realiza in termen de 30 zile de la comunicarea facturii fiscale, intr-un cont IBAN deschis la Trezorerie

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr.  ADV1351104 DIN 15.03.2023.

 

 

 

 

Modul de prezentare a ofertei - Ofertele vor fi redactate în limba română:

 

Ofertele vor fi redactate în limba română, ofertanţii vor prezenta următoarele documente:

 

1. Formularul 1 va fi completat,depus si semnat cu semnatura electronica extinsa,facand parte din oferta;

 

2. Propunerea financiara (Formularul de oferta – Formularul 6);

 

3. Propunerea tehnica intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini;

 

Documente de calificare:

 

4. Formularele 1 -7 completate, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.

 

5. Certificat de agreare emis de Ministerul Transporturilor in vederea examinarii personalului din transporturi cu atributii in siguranta trasnporturilor valabil la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Ordinul nr.1.151/1.752/2021 pentru aprobarea cadrului general privind examinarea medicala si psihologica a personalului cu atributii in siguranta transporturilor. In cazul in care, ofertantul este declarat castigator, iar valabilitatea certificatului de agreare nu este pe toata perioada de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se obliga sa procedeze la prelungirea valabilitatii acestuia in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante. Informatii privind subcontractarea :Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daca un ofertant subcontracteaza o parte;/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune , inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul in original, incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, criteriul de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si/sau resursele umane si/sau tehnice solicitate de la citeriul capacitatea tehnica si profesionala necesare pentru indeplinirea contractului se pot demonstra prin cumularea resurselor subcontractantului cu cele ale ofertantului/grupului de operatori, cu conditia ca cel care dispune de atestate, autorizatii, certificate si/sau resursele umane/tehnice autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bădănoiu Nicolae – primar; Ivan Corina Nicoleta – secretar general; Radu Virgil – Director executiv; Popescu Valentin – viceprimar; Spiridon Cristina Georgiana- Consilier achizitii publice ; Tudorache Bogdan Ştefan – jurist;Vochin Nicoleta – inspector resurse umane;

 

Pentru persoane juridice:

 

- Certificat constatator,eliberat de ONRC ( cod CAEN 8622 ) forma extinsa din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat in conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit; Certificatul constatator va fi depus in copie,conform cu originalul.

 

- Certificat de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale;

 

- Certificat de membru al Colegiului medicilor si autorizatie de libera practica pentru medicii cu specialitatea “medicina muncii”,angajati ai ofertantului.

 

Pentru persoane fizice autorizate:

 

- Dovada inregistrarii fiscale;

 

- Certificat de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale;

 

- Certificat de membru al Colegiului medicilor si autorizatie de libera practica pentru medicii cu specialitatea “medicina muncii” angajati ai ofertantului.

 

- Autorizatie de libera practica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informatii suplimentare:

 

Locul de depunere a ofertelor: pe e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., semnata cu semnatura electronica extinsa.

 

Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare.Informatii suplimentare legate de prevederile caietului de sarcini se pot obtine de la doamna Vochin Nicoleta,tel :0720.017.179.

 

 

 

 

ANUNT PRIMARIE

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - din  H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru atribuirea contractului de” Servicii de reparare si intretinere a computerelor si perifericelor”

 

Cod CPV: 50323000-5 “Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”

 

Valoarea estimată: 15.300 lei fără T.V.A.

 

Termenul de prestare a serviciilor: aprilie-decembrie 2023

 

Data limită până la care se pot depune oferte: 21.03.2023, orele 16.00

 

CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT:

 

Serviciile vor fi prestate pana la 31.12.2023, fara costuri suplimentare de transport. Cheltuielile privind prestarea serviciilor la sediul autoritatii contractante vor fi incluse in oferta de pret.

 

CONDITII DE PARTICIPARE :

 

Ofertele vor fi redactate în limba română , ofertanţii vor prezenta următoarele documente:

 

 

 

1. Propunerea financiara (formularul de oferta prestare servicii - Formularul 6);

 

2. Propunerea tehnica intocmita in conformitate cu prevederile caietelor de sarcini

 

3. Documente de calificare

 

- Formularele 1-7 vor fi completate si semnate cu semnatura electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului

 

Certificat constatator eliberat de ORC,forma extinsa din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să presteze serviciile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 9511).Din documentul solicitat trebuie să reiasă faptul că ofertantul este autorizat în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 să desfăşoare activitatea ce face obiectul achizitiei ce urmează a fi atribuita. În cazul în care activitatea ce face obiectul achizitiei se regăseşte printre domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie. Documentul solicitat va fi prezentat în copie .

 

Operatorii economici trebuie sa prezinte diplome de studii, certificate de calificare, atestate sau orice alte documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune de personal calificat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului respectiv ingineri sau tehnicieni pentru echipamente de calcul si retele.

 

 

 

Locul de depunere a ofertelor: -Pe email: pThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ; Formularele vor fi semnate cu semnătură electronică extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului, si depuse până la termenul limită de depunere: 21.03.2023, orele 16.00 . Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare.Ofertele care nu contin toate formularele semnate cu semnatura electronica de catre reprezentantul legal al ofertantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

 

 

 

 

 

 

Criteriul de atribuire a achiziţiei este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietele de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr.  ADV1350544 din 14.03.2023

 

 

 

Ofertantul a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare va posta în catalogul electronic de produse/servicii/lucrări publicat în SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa în termen de 24 ore de la primirea comunicării astfel încât achiziţia să poată fi finalizată online în conformitate cu procedura operationala interna, cod P.O 26.01.

 

 

 

INFORMATII SUPLIMENTARE

 

 

 

Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

Informatii suplimentare legate de prevederile caietului de sarcini se pot obtine de la domnul Moaghen Mirel ,tel: 0737 277 674

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.

 

In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro

 

 

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

We have 102 guests and no members online

©2024 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare