roen
anunt licitatie publica inchiriere cabinet medical

 

Oraşul Videle, prin Consiliul Local Videle, cu sediul în Videle, str. Republicii nr. 2, telefon: 0247/453017, fax: 0247/453015, cod fiscal 6853155, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., în conformitate cu prevederile O.U.G. 57/2019, organizează licitaţie publică în vederea închirierii cabinetului medical în suprafaţă de 30 mp., situat în incinta Centrului Medical Videle, strada Parcului, nr. 31, oraşul Videle, ce aparţine domeniului public al oraşului Videle, jud. Teleorman, în scopul înfiinţării de cabinet medical de Medicina Internă. Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţie de atribuire, la cerere, de la sediul instuţiei, compartimentul Administrarea Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman, zilnic între orele 9.00 - 16.00, personă de contact Tudor Răzvan Adrian.

 

Costul documentaţiei de atribuire este în sumă de 50 de lei şi se achită în numerar la casieria Primăriei oraşului Videle.

 

Data limită privind solicitarea clarificărilor este 03.11.2022, ora 16:00.

 

Data limită de depunere a ofertelor este de 10.11.2022, ora 16:00.

 

Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate - unul exterior şi unul interior, la Registratura Primăriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman.

 

Şedinta publică de deschidere a ofertelor se va desfăşura în data de 11.11.2022, ora 1030, la sediul Primăriei Oraşului Videle, în Sala de Şedinţe.

 

Instanţa competentă în soluţionarea litigiilor este Tribunalul Teleorman, secţia de contecios administrativ, cu sediul în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 53, telefon: 0247/406016, fax: 0247/317322, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

anunt licitatie inchiriere  magazin parisesti

 

Oraşul Videle, prin Consiliul Local Videle, cu sediul în Videle, str. Republicii nr.2, telefon: 0247/453017, fax: 0247/453015, cod fiscal 6853155, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., în conformitate cu prevederile O.U.G. 57/2019, organizează licitaţie publică în vederea închirierii imobilului compus din: clădire în suprafaţă de 88 mp şi teren intravilan aferent în suprafaţă de 394,86 mp, situat în oraşul Videle, strada Plantelor, nr. 189, judeţul Teleorman.

 

Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţie de atribuire, la cerere, de la sediul instuţiei, compartimentul Administrarea Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman, zilnic între orele 900-1600, personă de contact Tudor Răzvan Adrian. Costul documentaţiei de atribuire este în sumă de 50 de lei şi se achită în numerar la casieria Primăriei oraşului Videle.

 

Data limită privind solicitarea clarificărilor este 01. 11. 2022 ora 1600.

 

Data limită de depunere a ofertelor este de 08.11.2022 ora 1600.

 

Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate-unul exterior şi unul interior, la Registratura Primăriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman.

 

Şedinta publică de deschidere a ofertelor se va desfăşura în data de 09.11.2022, ora 1000, la sediul Primăriei Oraşului Videle, în Sala de Şedinţe.

 

Instanţa competentă în soluţionarea litigiilor este Tribunalul Teleorman- secţia de contecios administrativ, cu sediul în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 53, telefon:0247/406016, fax:0247/317322, e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Izvoarele, Izvoarele, Str. Principală nr. 243, judeţul Giurgiu, telefon 0733/053.957, fax 0246/247.163, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: imobil teren extravilan neproductiv în suprafaţă de 20.120 mp, cu nr. cadastral 31233, situat în satul Teiuşu, T. 164, P. 2455, comuna Izvoarele, aparţinând domeniului privat al Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, în scopul înfiinţare pistă motocross.

 

Concesionarea se face conform H.C.L. nr. 24 din 31.05.2022 şi O.U.G. nr. 57/2019.

 

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

 

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia de atribuire se poate ridica de la sediul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, din satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu, pe baza unei cereri scrise şi a chitanţei de la casieria unităţii.

 

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: secretariatul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, din satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu.

 

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 20 lei, numerar la casieria Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu.

 

3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.08.2022, ora 14.00.

 

4. Informaţii privind ofertele: ofertele se depun la secretariatul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu.

 

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 6.09.2022, ora 14.00.

 

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu.

 

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar original.

 

5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 7.09.2022, ora 10.00, la sediul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, din satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu.

 

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Giurgiu, cu sediul în Giurgiu, Strada Episcopiei nr. 13, oraşul Giurgiu, telefon 0246/212.725, fax 0374/093.347, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 12.08.2022.

 

 

 

anunt licitatie inchiriere  centrala termica

 

 

 

 

 

Oraşul Videle, prin Consiliul Local Videle, cu sediul în Videle, str. Republicii nr.2, telefon: 0247/453017, fax: 0247/453015, cod fiscal 6853155, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., în conformitate cu prevederile O.U.G. 57/2019, organizează licitaţie publică în vederea închirierii imobilului compus din: clădire în suprafaţă de 450 mp şi teren intravilan aferent în suprafaţă de 1086 mp, situat în oraşul Videle, strada Intrarea Băncii, nr. 4, judeţul Teleorman.

 

Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţie de atribuire, la cerere, de la sediul instuţiei, compartimentul Administrarea Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman, zilnic între orele 900-1600, personă de contact Tudor Răzvan Adrian. Costul documentaţiei de atribuire este în sumă de 50 de lei şi se achită în numerar la casieria Primăriei oraşului Videle.

 

Data limită privind solicitarea clarificărilor este 01. 11. 2022 ora 1600.

 

Data limită de depunere a ofertelor este de 07.11.2022 ora 1600.

 

Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate-unul exterior şi unul interior, la Registratura Primăriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman.

 

Şedinta publică de deschidere a ofertelor se va desfăşura în data de 08.11.2022, ora 1000, la sediul Primăriei Oraşului Videle, în Sala de Şedinţe.

 

Instanţa competentă în soluţionarea litigiilor este Tribunalul Teleorman- secţia de contecios administrativ, cu sediul în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 53, telefon:0247/406016, fax:0247/317322, e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

EVENIMENT

 

𝐓𝐀𝐋𝐄𝐒 𝐎𝐅 𝐂𝐔𝐋𝐓𝐔𝐑𝐄, 𝐇𝐈𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 𝐀𝐍𝐃 𝐍𝐀𝐓𝐔𝐑𝐄 - un eveniment tip #festival care se va desfasura in luna #Octombrie, in 𝑶𝒓𝒂𝒔𝒖𝒍 𝑽𝒊𝒅𝒆𝒍𝒆- 𝑷𝒂𝒓𝒄𝒖𝒍 𝑪𝒆𝒏𝒕𝒓𝒂𝒍

 

👉un eveniment indraznet ce are ca scop principal incurajarea conservarii resurselor naturale si a traditiilor culturale prin dezvoltarea de produse turistice integrate ca modele de utilizare durabila a patrimoniului natural, istoric si cultural al zonei transfrontaliere.

 

🍁𝐄𝐯𝐞𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐟𝐚𝐬𝐮𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐮𝐧𝐚 𝐎𝐜𝐭𝐨𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟐🍁:
1. Festivalul de sculptura in legume si fructe- 21 octombrie 2022
2. Festivalul Gratarul din Balcani- 22 octombrie 2022
3. Festivalul Zarezean- 23 octombrie 2022

 

Evenimentele vor surprinde publicul cu activitati creative si recreative, dar si cu momente de dans si muzica traditionala.

 

𝐕𝐚̆ 𝐚𝐬̦𝐭𝐞𝐩𝐭𝐚̆𝐦!

 

𝑃𝑟𝑜𝑖𝑒𝑐𝑡 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑛𝑡𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑃𝑟𝑜𝑔𝑟𝑎𝑚𝑢𝑙 𝐼𝑁𝑇𝐸𝑅𝑅𝐸𝐺 𝑉-𝐴 𝑅𝑜𝑚𝑎𝑛𝑖𝑎-𝐵𝑢𝑙𝑔𝑎𝑟𝑖𝑎, 𝐴𝑥𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑜𝑟𝑖𝑡𝑎𝑟𝑎 2: 𝑂 𝑟𝑒𝑔𝑖𝑢𝑛𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑒.

 

 

 

 

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru “Servicii de asigurare a autovehiculelor”.

 

 

 

Se doreşte achiziţia de servicii de asigurare astfel:

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 05 AYO pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 05 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de accidente a calatorilor pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 05 AYO pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de accidente a calatorilor pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 05 PRV pe o perioadă de 1 AN.

 

 

 

Termenul de prestare: serviciile trebuie prestate pe o perioada de 12 luni, fara costuri suplimentare de transport, cheltuielile aferente fiind incluse in pret.

 

Termenul de livrare: maxim 3 zile, de la incheierea contractului, fara costuri suplimentare de transport.

 

 

 

Cod CPV: 66514110-0 “Servicii de asigurare a autovehiculelor”

 

Valoarea estimată: 3.000,00 lei fără TVA.

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de prestare: serviciile trebuie prestate pe o perioada de 12 luni.

 

Data si ora până la care se pot depune oferte: 28.09.2022, ora 16:00.

 

 

 

Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente /Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1316239 din 21.09.2022.

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie redactate in limba romana si sa cuprinda urmatoarele:

 

  1. Documente de calificare:

 

  • Certificat constatator eliberat de ONRC, in forma extinsa, din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să presteze serviciile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 6622, 6512). Certificatul trebuie sa ateste faptul că ofertantul este autorizat, în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004, să desfăşoare activitatea, ce face obiectul achizitiei, care urmează sa fie atribuita. În cazul în care activitatea, care face obiectul achizitiei, este prevazuta in domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) dar nu este autorizată, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, oferta este considerată inacceptabilă. Documentul trebuie sa fie depus în copie cu menţiunea ”conform cu originalul”;

  • Formularele 2-5, completate, semnate si stampilate, in original, de reprezentantul legal al ofertantului;

 

Ofertele depuse pe mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. trebuie sa fie semnate cu semnatura electronica extinsa;

 

Ofertele depuse in plic inchis la registratura autoritatii contractante, trebuie sa aiba atasat, pe exterior, Formularul 1, completat si semnat, pentru identificarea ofertei si a ofertantului;

 

  1. Propunerea financiara- se va completa Formularul de oferta_ Formularul 6;

 

 

 

Suma, fara TVA, inscrisa in Formularul de oferta, trebuie sa se incadreze in valoarea estimata pentru tipul de serviciu care face obiectul contractului de achizitie publica ce va fi atribuit.

 

Toate documentele emise de ofertant trebuie sa fie semnate si stampilate in original de catre reprezentantul legal al ofertantului, pentru ofertele depuse la registratura autoritatii contractante, sau semnate cu semnatura electronica extinsa, pentru ofertele depuse pe mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Fiecare operator economic trebuie sa depuna oferta pentru toate serviciile care fac obiectul achizitiei ce urmeaza sa fie atribuita. Nu vor fi admise ofertele partiale.

 

Criteriul de adjudecare este pretul cel mai scazut.

 

Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari, publicat in SICAP, la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa, in termen de 24 ore de la primirea comunicarii astfel incat sa putem finaliza achizitia online in conformitate cu prevederile Procedurii operationale interne cod PO 26.1.

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.

 

In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.

 

Răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro.

 

Locul de depunere a ofertelor:

 

La registratura autoritatii contractante, în plic închis, cu Formularul 1 atasat pe exterior, pe care trebuie mentionat numele/denumirea şi adresa/sediul ofertantului si denumirea achiziţiei: “Servicii de asigurare a autovehiculelor“,

 

sau pe email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Ofertele trebuie sa fie depuse pana la termenul limita de 28.09.2022, ora 16:00.

 

Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate in original/ semnate electronic cu semnatura electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului / terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

Ofertele depuse la o alta adresa sau depuse dupa expirarea termenului de depunere nu vor fi luate in considerare la evaluare.

 

În oferta de preţ trebuie sa fie incluse toate cheltuielile privind prestarea serviciilor.

 

Prestarea serviciilor trebuie efectuata fără costuri suplimentare fata de cele declarate in propunerea financiara.

 

Anexat gasiti Anexat, vă prezentăm cărţile de identitate şi taloanele autovehiculelor pentru care dorim încheierea poliţelor de asigurare.

 

Informatii suplimentare, legate de prevederile caietului de sarcini, pot fi obtinute de la Mincă Anișoara, tel: 0730642921.

 

Plata va fi facuta în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

 

 

 

Attachments:
Download this file (formulare caiet de sarcini.pdf)formulare caiet de sarcini.pdf[ ]7011 kB

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

We have 331 guests and no members online

©2025 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare