roen

 

PRIMĂRIA ORAŞULUI VIDELE

 

145300 – ORAŞ VIDELE, Str. Republicii nr. 1, CUI 6853155 tel. 0247/453017, fax. 0247/453015; www.primariavidele.ro

 

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

___________________________________________________________

 

 

 

Nr. 21817/13.12.2023

 

 

 

ANUNŢ

 

 

 

Primăria Oraşului Videle, judeţul Teleorman, organizează în perioada 16.01.2024 – 19.01.2024 la sediul său din oraşul Videle, strada Republicii, nr. 2, concurs de ocupare prin recrutare a funcţiei publice de execuţie vacantă de politist local, clasa I, grad profesional superior, Compartiment Ordine, Pază şi Circulaţie al Serviciului Poliţia Locală din cadrul aparatului de specialtate al primarului oraşului Videle, durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

 

Condiţiile generale de ocupare a unei funcţii publice sunt cele prevǎzute de art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Condiţiile specifice de participare la concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă, anterior menţionată, sunt urmǎtoarele:

 

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă:

 

- Ştiinţe Juridice

 

sau

 

- Ştiinţe Administrative

 

  • condiţia minimă de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: 7 ani;

 

- alte condiții / competențe:

 

  • cunoştinţe Operare, Procesare de text - MS Word, nivel mediu, se dovedeşte prin documente specifice;

  • cunoştinţe Operare, Calcul tabelar - MS Excel, nivel mediu, se dovedeşte prin documente specifice;

 

 

 

Concursul va avea loc la sediul Primǎriei Oraşului Videle, data stabilită pentru desfǎşurarea probei scrise fiind 16.01.2024, ora 10.00, respectiv data de 19.01.2024 - ora 14.00 pentru desfǎşurarea interviului.

 

În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, candidații depun dosarul de concurs la secretarul comisiei de concurs – Direcţia Resurse Umane, Salarizare, Informaticӑ, Autorizӑri Taximetrie şi Comerţ, Problemele Romilor şi Parc Auto în perioada 14.12.2023 – 03.01.2024 şi vor conţine, în mod obligatoriu, documentele prevǎzute la art. 49 alin. (1) din Hotǎrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, respectiv:

 

  1. formularul de înscriere;

  2. curriculum vitae, modelul comun european;

  3. copia actului de identitate;

  4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

  5. copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;

  6. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

  7. cazierul judiciar;

  8. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

 

Formularul de înscriere se pune la dispoziție candidaților de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului din oficiu, prin secretarul comisiei de concurs, prin publicare pe pagina de internet, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediu, în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice.

 

Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2D la HGR nr. 611/2008.

 

Adeverințele care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D la HGR nr. 611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.

 

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

 

Copiile de pe actele prevăzute la art. 49, alin. (1), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: sediul Primӑriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, oraş Videle, judeţul Teleorman, telefon: 0247/453017 interior 106, fax: 0247/453015, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., persoana de contact: Vochin Nicoleta –inspector.

 

 

 

Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:

 

a) selecția dosarelor de înscriere;

 

b) proba scrisă;

 

- înainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii. Verificarea identităţii candidaţilor se face numai pe baza buletinului, a cărţii de identitate sau a oricărui document care atestă identitatea, potrivit legii. Candidaţii care nu sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identităţii prin prezentarea buletinului, a cărţii de identitate sau a oricărui document care să ateste identitatea sunt consideraţi absenţi

 

c) interviul.

 

Se pot prezenta la următoarea probă numai candidații declarați admiși la proba precedentă.

 

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidații nemulțumiți pot face contestație, în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data și ora afișării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfășurării concursului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

 

 

 

Atribuţiile prevӑzute în fişa postului:

 

 

 

ATRIBUTII GENERALE

 

1. menţine ordinea şi liniştea publică în zonele şi locurile stabilite prin planul de ordine şi siguranţă publică al oraşului Videle, aprobat în condiţiile legii;

 

2. menţine ordinea publică în imediata apropiere a Şcolilor generale nr. 1 si 2 şi a Liceului Teoretic Videle, a Policlinicii oraşului Videle, în parcările auto aflate pe domeniul public sau privat al oraşului, în zonele comerciale şi de agrement, în parcuri, pieţe, cimitire, precum şi în alte asemenea locuri publice;

 

3. participă, împreună cu autorităţile competente prevăzute de lege, potrivit competenţelor, la activităţi de salvare şi evacuare a persoanelor şi bunurilor periclitate de calamităţi naturale ori catastrofe, precum şi de limitare şi înlăturare a urmărilor provocate de astfel de evenimente;

 

4. acţionează pentru identificarea cerşetorilor, a copiilor lipsiţi de supravegherea şi ocrotirea părinţilor sau a reprezentanţilor legali, a persoanelor fără adapost şi procedează la încredinţarea acestora serviciului public de asistenţă socială în vederea soluţionării problemelor acestora, în condiţiile legii;

 

5. constată contravenţii în cazul nerespectării legislaţiei privind regimul de deţinere a câinilor periculoşi sau agresivi, a celei privind programul de gestionare a câinilor fără stăpân şi a celei privind protecţia animalelor, sesizeaza serviciile specializate în vederea luării măsurilor legale ce se impun şi acordă sprijin personalului specializat în capturarea şi transportul câinilor fără stăpân la adăpost;

 

6. asigură protecţia personalului din aparatul de specialitate al primarului, din instituţiile sau serviciile publice de interes local la efectuarea unor controale ori acţiuni specifice;

 

7. participă, împreună cu alte autorităţi competente, la asigurarea ordinii şi liniştii publice cu ocazia mitingurilor, marşurilor, demonstraţiilor, procesiunilor, acţiunilor de pichetare, acţiunilor comerciale promoţionale, manifestărilor cultural-artistice, sportive, religioase sau comemorative, după caz, precum şi a altor asemenea activităţi care se desfăşoară în spaţiul public şi care implică aglomerări de persoane;

 

8. constată contravenţii şi aplică sancţiuni pentru nerespectarea normelor legale privind convieţuirea socială stabilite prin legi sau acte administrative ale autorităţilor administraţiei publice locale, pentru faptele constatate în raza teritorială de competenţă;

 

9. execută, în condiţiile legii, mandatele de aducere emise de organele de urmărire penală şi instanţele de judecată care arondează unitatea administrativ-teritorială, pentru persoanele care locuiesc pe raza de competenţă;

 

10. asigură măsuri de protecţie a executorilor judecătoreşti cu ocazia executărilor silite, dacă este solicitat;

 

11. cooperează cu alte autorităţi competente în vederea verificării datelor cu caracter personal, dacă solicitarea este justificată prin necesitatea îndeplinirii unei atribuţii prevăzute de lege, cu respectarea reglementarilor legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;

 

12. constată contravenţii privind nerespectarea normelor legale referitoare la domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români conform prevederilor O.G. nr. 97/2005 şi informează în scris structurile competente în vederea verificării şi luării măsurilor legale;

 

13. cooperează cu serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor pentru punerea în legalitate a persoanelor cu acte de identitate expirate şi a minorilor cu vârsta peste 14 ani, care nu au acte de identitate;

 

14. asigura fluenţa circulaţiei pe drumurile publice din raza teritorială de competenţă, având dreptul de a efectua semnale regulamentare de oprire a conducătorilor de autovehicul exclusiv pentru îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 155/2010 în domeniul circulaţiei pe drumurile publice;

 

15. verifică integritatea mijloacelor de semnalizare rutieră şi sesizează neregulile constatate privind starea indicatoarelor şi a marcajelor rutiere şi acordă asistenţa în zonele unde se aplică marcaje rutiere;

 

16. participă la acţiuni comune cu administratorul drumului pentru înlăturarea efectelor fenomenelor naturale cum sunt: ninsoare abundentă, viscol, vânt puternic, ploaie torenţială, grindina, polei şi alte asemenea fenomene, pe drumurile publice;

 

17. participă, împreună cu structura teritorială de poliţie a oraşului Videle, la asigurarea măsurilor de circulaţie ocazionate de adunări publice, mitinguri, marşuri, demonstraţii, procesiuni, acţiuni de pichetare, acţiuni comerciale promoţionale, manifestări cultural-artistice, sportive, religioase sau comemorative, după caz, precum şi de alte activităti care se desfăşoară pe drumul public şi implică aglomerări de persoane;

 

18. sprijină structura teritorială de poliţie a oraşului Videle în asigurarea măsurilor de circulaţie în cazul transporturilor speciale şi al celor agabaritice pe raza teritorială de competentă precum şi pentru asigurarea fluenţei şi siguranţei traficului;

 

19. asigură, în cazul accidentelor soldate cu victime, paza locului acestor accidente şi ia primele

 

măsuri ce se impun pentru conservarea urmelor, identificarea martorilor şi a făptuitorilor şi,

 

daca se impune, transportul victimelor la cea mai apropiată unitate sanitară;

 

20. constată contravenţii şi aplică sancţiuni pentru nerespectarea prevederilor legale referitoare la circulaţia în zona pietonală, în zona rezidenţială, în parcuri şi zone de agrement;

 

21. aplică prevederile legale privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparţinand domeniului public sau privat al statului sau al unităţii administrativ­teritoriale şi cooperează cu structura teritorială de poliţie a oraşului Videle pentru identificarea deţinatorului/utilizatorului autovehiculului ridicat ca urmare a staţionării neregulamentare sau al autovehiculelor abandonate pe domeniul public;

 

22. îndeplineşte atribuţiile prevăzute de Legea nr. 155/2010 (rl) Legea politiei locale privind asigurarea protecţiei mediului şi controlul comercial;

 

23. respectă la locul de muncă prevederile Legii 319/2006 - Legea sănătăţii şi securităţii în muncă, precum şi prevederile HGR nr. 1091/2006, HGR 1146/2006, HGR 1028/2006, HGR nr. 971/2006;

 

24. Prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor încadrate în structura instituţiei sau din afara acesteia: numele şi prenumele, data şi locul naşterii, CNP, domiciliul unora dintre aceste persoane, sau alte date cu caracter personal ale acestora, în vederea realizării atribuţiilor de serviciu privind emiterea de documente, acte administrative, situaţii solicitate de alte autorităţi şi instituţii publice, inclusiv ale anexelor acestor lucrări, scriptic şi informatic, folosind baza materială a instituţiei;

 

25.Nu prelucrează alte date cu caracter personal decât cele mai sus menţionate;

 

26.Prelucrează datele cu caracter personal ale persoanei vizate numai în scopul susmenţionat;

 

27.Nu face cunoscute datele cu caracter personal, fără acordul persoanei vizate, decât instituţiilor abilitate de actele normative în vigoare;

 

28.Respectă secretul profesional şi confidenţialitatea datelor cu caracter personal ale persoanelor cu care intra în contact la locul de munca, inclusiv în cazul încetării contractului de muncă, indiferent de motiv (pensie, concediere, demisie) riscând, în caz de încălcare, să suporte consecinţele prevăzute de actele normative în vigoare;

 

29.Exercită atributele din domeniul de activitate cu maximă eficienţă, atat cele prevăzute mai sus, cât şi altele cu caracter specific ce decurg din actele normative în vigoare, dispuse de directorul executiv;

 

30.îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin lege, dispoziţii decizii scrise ale primarului, cu respectarea strictă a legii.

 

 

 

ATRIBUTII SPECIFICE

 

  1. acţionează în zona de competenţă, stabilită prin planul de ordine şi siguranţă publică al oraşului Videle, pentru prevenirea şi combaterea faptelor antisociale precum şi pentru menţinerea ordinii şi liniştii publice sau curăţeniei localităţii executând patrulări pedestre, auto, pânde şi supravegheri operative;

  2. intervine la solicitare, pe principiul « cel mai apropiat poliţist de locul evenimentului intervine», în funcţie de specificul atribuţiilor de serviciu stabilite prin lege şi în limita competenţei teritoriale;

  3. acţionează, alături de Poliţia Română, Jandarmeria Română şi celelalte forţe ce compun sistemul integrat de ordine şi siguranţă publică, în vederea prevenirii şi combaterii infracţionalităţii stradale, pentru depistarea persoanelor şi a bunurilor urmărite în temeiul legii;

  4. în cazul constatării în flagrant a unei fapte penale, imobilizează făptuitorul, ia măsuri pentru conservarea locului faptei, identifică martorii oculari, sesizează imediat organele competente şi predă faptuitorul structurii teritoriale de poliţie a oraşului Videle, pe baza de proces verbal, în vederea continuării cercetărilor;

  5. conduce la sediul Poliţiei Locale/ structurii teritoriale de poliţie a oraşului Videle persoanele suspecte a căror identitate nu a putut fi stabilită, în vederea luării măsurilor ce se impun;

  6. verifică şi soluţionează sesizările şi reclamaţiile primite din partea cetăţenilor oraşului Videle legate de problemele specifice serviciului pe linia ordinii şi liniştii publice, a circulaţiei pe drumurile publice, protecţiei mediului şi comerţ, conform competenţei;

  7. desfăsoară activităţi de organizare şi coordonare a personalului, pe timpul executării serviciului de permanenţă la sediul Poliţiei Locale;

  8. distribuie şi primeşte armamentul şi muniţia aferentă pe bază de semnătură în registru special/tichete precum şi celelalte materiale din dotarea poliţistului local/paznic pentru intervenţie şi apărare pentru executarea serviciului;

  9. ia în primire/predă materialele existente, pe bază de proces verbal, la începerea/terminarea programului şi ia măsuri de asigurare a securităţii acestora pe timpul executării serviciului;

  10. informează şeful serviciului, prin raport de activitate, despre activitatea desfasurată si constatările făcute;

  11. în cazul constatării unor evenimente deosebite sau a sancţionării, conform competenţei, a unor persoane care au savarsit o contravenţie, înaintează şefului serviciului raport de eveniment cu descrierea detaliată a faptei, a persoanelor implicate şi măsurile luate;

  12. execută serviciul de patrulare auto, conducând autoturismul din dotarea serviciului, în zonele şi pe itinerariile stabilite, pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice precum si a constatării încălcării regulilor de circulaţie, conform competenţei şi ia măsurile care se impun;

  13. execută activităţile de control privind protecţia mediului prevăzute de H.G.R. nr. 1332/2010 pentru aprobarea Regulamentului cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale;

  14. întocmeşte situaţia cu baza de date a agenţilor economici care funcţionează pe raza oraşului Videle pe care o actualizează permanent şi verifică existenţa/vizarea anuală a acordurilor de desfăşurare a activităţii/autorizaţiilor de funcţionare a unităţilor de alimentaţie publică;

  15. verifică respectarea programului orar de funcţionare a agenţilor economici aprobat de primar şi ia măsurile legale conform competenţei în cazul nerespectării acestuia;

  16. întocmeşte nota sinteza lunară, la ordin, pe care o prezintă şefului serviciului;

  17. ţine evidenţa sancţiunilor contravenţionale aplicate de personalul din cadrul serviciului;

  18. ţine evidenţa şi verifică periodic registrele şi documentele ofiţerului de serviciu şi ia măsuri cu privire la actualizarea şi mentinerea acestora în bună stare;

  19. verifică, constată şi soluţionează, conform competenţelor, sesizările cetăţenilor privind încălcări ale normelor legale în domeniul ordinii publice, protecţiei mediului şi activităţii comerciale şi comunică petenţilor răspunsul în scris;

  20. menţine relaţia de colaborare cu Poliţia Naţionala, Poliţia Transport Feroviar, Jandarmeria Română şi alte instituţii colaboratoare;

  21. urmăreşte corespondenţa în programul „Registra” şi direct cu personalul cu atribuţii de la registratură şi secretariat;

  22. coordonează, răspunde şi monitorizează activitatea în dispecerat a dispozitivelor sistemului de supraveghere video a oraşului Videle, pe timp de zi, de luni până vineri;

  23. răspunde solicitărilor scrise primite de la forţele ce compun sistemul integrat de ordine si siguranţă publică (Poliţia Naţională, Poliţia Transport Feroviar, Jandarmeria Română, etc);

  24. menţine relaţia cu firma care asigura mentenanţa sistemului de supraveghere video a oraşului Videle, conform contractului;

  25. întocmeşte documente specifice activităţii Serviciului Poliţia Locală (grafice de lucru, pontaj, referate de necesitate, corespondenţa cu alte instituţii, foile de parcurs etc);

  26. îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin lege precum şi alte dispoziţii legale date de şeful ierarhic superior care au legătură cu activităţile necesare exercitării funcţiei.

 

 

 

Bibliografie şi tematica:

 

 

 

1. CONSTITUȚIA ROMÂNIEI, republicată cu tematica :

 

- Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ( art.15 - art.60)

 

 

 

 

 

2. ORDONANȚA GUVERNULUI nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica :

 

-CAPITOLUL I Principii şi definiţii ( art. 1 – art. 5);

 

-CAPITOLUL II Dispoziţii speciale

 

-SECŢIUNEA I- Egalitatea în activitatea economică şi în materie de angajare şi profesie.

 

(art.6-art.9);

 

- SECŢIUNEA a II-a Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la

 

alte servicii, bunuri şi facilităţi ( art. 10) ;

 

- SECŢIUNEA a-V-a - Dreptul la demnitatea personală ( art. 15)

 

 

 

 

 

3. LEGEA nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica :

 

- CAPITOLUL II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii

 

( art.7- art.13);

 

-CAPITOLUL III Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la

 

sănătate, la cultură şi la informare ( art. 14 - art. 20)

 

 

 

 

 

4. ORDONANȚA DE URGENȚĂ A GUVERNULUI nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare cu tematica :

 

Partea a VI-a Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice

 

-Titlul I - Dispoziții generale (art. 365 – art. 368);

 

-Titlul II - Statutul funcţionarilor publici

 

- CAPITOLUL V Drepturi şi îndatoriri ;

 

- SECŢIUNEA 1 Drepturile funcţionarilor publici (art.412 - art.429);

 

- SECŢIUNEA a 2-a Îndatoririle funcţionarilor publici (art.430 - art.450)

 

 

 

5. Legea poliţiei locale nr. 155/2010 , cu modificările și completările ulterioare cu tematica :

 

- CAPITOLUL I - Dispoziții generale (art. 1 - art. 3);

 

- CAPITOLUL II - Organizarea poliției locale (art.4 - art. 5);

 

- CAPITOLUL III - Atribuțiile poliției locale (art.6 - art. 7);

 

- CAPITOLUL V - Drepturile și obligațiile polițistului local (art.20 - art. 21)

 

 

 

6. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările și completările ulterioare cu tematica :

 

- CAPITOLUL I - Dispozitii generale (art.1 – art. 2);

 

- CAPITOLUL II - Reguli speciale privind prelucrarea unor categorii de date cu caracter

 

personal (art.3 – art. 6);

 

- CAPITOLUL VI – Masuri corective si sanctiuni(art.12- art. 14)

 

 

 

 

 

7. Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001, privind regimul juridic al contraventiilor cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica :

 

- CAPITOLUL I - Dispoziții generale (art.1 – art. 14);

 

- CAPITOLUL II - Constatarea contravenției (art.15 - art. 19);

 

- CAPITOLUL III Aplicarea sancțiunilor contravenționale (art.15 - art. 20);

 

- CAPITOLUL IV - Căile de atac (art. 31- art. 36)

 

 

 

 

 

8. Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată, cu modificări şi completări, prin Legea nr.233/2002, cu tematica:

 

- art. 1- art.15

 

 

 

 

 

9. Ordonanţa Guvernului nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica :

 

- CAPITOLUL III Actele de identitate (art.12- art. 25);

 

- CAPITOLUL IV Domiciliul și reședința(art.26 - art.411)

 

 

 

 

 

10. Legea nr. 61/1991 privind sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica :

 

- art. 1- art.9

 

 

 

 

 

11. Legea nr. 60/1991 privind organizarea și desfășurarea adunărilor publice cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica :

 

- CAPITOLUL II Declararea prealabilă a adunărilor publice (art.6 - art. 11);

 

- CAPITOLUL III Obligații privind organizarea și desfășurarea adunărilor publice

 

-Secţiunea I Obligațiile organizatorilor și participanților la adunările publice (art.12 - art.14);

 

-Secţiunea a II-a Obligațiile primăriilor art.15;

 

- CAPITOLUL IV Asigurarea ordinii pe timpul desfășurării adunărilor publice (art.16 - art.24)

 

 

 

 

 

12. Hotarare nr. 1.332 /2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale – ANEXA cu tematica :

 

- CAPITOLUL II Organizarea poliţiei locale şi categorii de funcţionari publici(art.3 - art.6);

 

- CAPITOLUL IV Atribuţiile personalului poliţiei locale art. 23;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIMAR, SECRETAR GENERAL, DIRECTOR EXECUTIV R.U.S.I., BĂDĂNOIU NICOLAE IVAN CORINA NICOLETA RӐDULESCU FLORIN

 

Anunt servicii de asigurare auto

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare “ Servicii de asigurare de raspundere civila auto ”,cod CPV: 66514110-0 şi vă invită să depuneţi ofertă pentru aceste servicii.

 

Se doreşte achiziţia de servicii de asigurare de raspundere civila auto astfel:

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 01 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 04 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 12 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autoutilitara Mitsubishi cu număr de înmatriculare TR 02 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

 

 

Valoarea estimată: 2.015 lei fără TVA.

 

Numarul anuntului de publicitate din SICAP:   ADV1398958/08.12.2023

 

 

 

Conditii referitoare la comanda/asigurari

 

 

 

Asigurarile de raspundere civila auto vor avea valabilitate de 12 luni, Politele de asigurare vor fi livrate in maxim 3 zile de la finalizarea achizitiei in catalogul electronic de produse/ servicii/ lucrari din SICAP, fara costuri suplimentare de transport.

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie redactate in limba romana si sa cuprinda urmatoarele:

 

 

 

Ofertele vor fi redactate in limba romana si vor cuprinde urmatoarele documente:

 

- Propunerea financiara ( Formularul 6 “ Formular oferta achizitie servicii);

 

- Documente de calificare : Formularele 1- 6 completate , semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.

 

 

 

Ofertele vor fi depuse pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la registratura primariei orasului Videle ,la adresa: str.Republicii, nr.2, oras Videle, jud.Teleorman.Ofertele depuse la adresa de email vor fi semnate cu semnătură electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului,.Ofertele depuse la registratura primariei vor fi semnate in original de catre reprezentatntul legal.Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului / terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.Ofertele depuse la o alta adresa (inclusiv adresa de e-mail) sau in cazul in care ofertele sunt depuse dupa expirarea termenului de depunere nu vor fi luate in considerare la evaluare.

 

Termenul de depunere al ofertei: Ofertele vor fi transmise pana la data de 15.12.2023 ora 13.00.

 

Valabilitatea ofertei este de 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 


 

Informatii suplimentare legate de autovehicule se pot obtine de la Minca Anca Anisoara, tel: 0730 642 921.

 

Plata se va face cu ordin de plata, în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

 

 

Criteriul de adjudecare

 

Pretul cel mai scazut. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii /lucrari publicat in SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa in termen de 24 de ore de la primirea comunicarii astfel incat achizitia sa poata fi finalizata in conformitate cu prevederile procedurii operationale interne, cod PO 26.01.

 

 

 

Informatii suplimentare:

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari. Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

ERATĂ la anunţul publicat în data de 29.11.2023 pentru concurs 09.01.2024- proba scrisă

 

PRIMĂRIA ORAŞULUI VIDELE

 

145300 – ORAŞ VIDELE, Str. Republicii nr. 1, Jud. Teleorman

 

Tel. 0247/453017, fax. 0247/453015, CUI 6853155

 

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., www.primariavidele.ro, www.senap.videle.ro

 

 

 

Nr. 21402/07.12.2023

 

 

 

ERATĂ

 

la anunţul publicat în data de 29.11.2023 pentru concurs 09.01.2024- proba scrisă

 

 

 

Rectificarea secţiunii

 

,, În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, candidații depun dosarul de concurs la secretarul comisiei de concurs – Direcţia Resurse Umane, Salarizare, Informaticӑ, Autorizӑri Taximetrie şi Comerţ, Problemele Romilor şi Parc Auto în perioada 29.11.2023 – 18.12.2023 şi vor conţine, în mod obligatoriu, documentele prevǎzute la art. 49 alin. (1) din Hotǎrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, respectiv:”

 

 

 

astfel:

 

 

 

în loc de:

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări/ care atestă deţinerea de cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu;

 

 

 

 

 

se va citi:

 

 

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIMAR, SECRETAR GENERAL, DIRECTOR EXECUTIV R.U.S.I., BĂDĂNOIU NICOLAE IVAN CORINA NICOLETA RӐDULESCU FLORIN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Întocmit,

 

Vochin Nicoleta

 

ERATĂ la anunţul publicat în data de 28.11.2023 pentru concurs 03.01.2024- proba scrisă

 

PRIMĂRIA ORAŞULUI VIDELE

 

145300 – ORAŞ VIDELE, Str. Republicii nr. 1, Jud. Teleorman

 

Tel. 0247/453017, fax. 0247/453015, CUI 6853155

 

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., www.primariavidele.ro, www.senap.videle.ro

 

 

 

Nr. 21358/07.12.2023

 

 

 

ERATĂ

 

la anunţul publicat în data de 28.11.2023 pentru concurs 03.01.2024- proba scrisă

 

 

 

Rectificarea secţiunii

 

,, În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, candidații depun dosarul de concurs la secretarul comisiei de concurs – Direcţia Resurse Umane, Salarizare, Informaticӑ, Autorizӑri Taximetrie şi Comerţ, Problemele Romilor şi Parc Auto în perioada 28.11.2023 – 18.12.2023 şi vor conţine, în mod obligatoriu, documentele prevǎzute la art. 49 alin. (1) din Hotǎrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, respectiv:”

 

 

 

astfel:

 

 

 

în loc de:

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări/ care atestă deţinerea de cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu;

 

 

 

 

 

se va citi:

 

 

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIMAR, SECRETAR GENERAL, DIRECTOR EXECUTIV R.U.S.I., BĂDĂNOIU NICOLAE IVAN CORINA NICOLETA RӐDULESCU FLORIN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Întocmit,

 

Vochin Nicoleta

 

 

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE PENTRU BUNURI IMOBILE 04 DECEMBRIE 2023

 

PRIMĂRIA ORAȘULUI VIDELE – Compartiment Impozite și Taxe Locale

 

 

 

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE PENTRU

 

BUNURI IMOBILE

 

04 DECEMBRIE 2023

 

 

 

În temeiul art. 250 - Cod Procedura Fiscală, se face cunoscut prin prezenta că în ziua de 19 decembrie 2023, ORA 11:00, în localitatea Videle, str. Republicii, nr. 2, la sediul Primăriei orașului Videle se vor vinde prin licitație, imobilele conform tabelului de mai jos:

 

 

 

Nr. crt.

Debitor

Nr. dosar executare

Tip

imobil

Adresa

imobil

Suprafata

mp -

Pret pornire

- lei -

1.

Nicolae (fostă Rănacu) Tatiana

112 / 2023

Teren intravilan – curți construcții

Videle, str. Bradului, nr. 7, tarlaua 15, parcela 356, Teleorman

 

450,52

 

13432

2.

Stan Ștefania Liliana

312 / 2023

Teren intravilan – curți construcții

Videle, str. Fagului, nr. 11, tarlaua 15, parcela 356, Teleorman

 

450,84

 

15297

3.

Robaciu

Ion

818 / 2023

Cota de 50 % din teren arabil extravilan

Videle, tarlaua 43, parcela 461/54, Teleorman – cotă de 50 %

18700

cotă de 50%

 

19913

 

 

 

Invităm pe toți cei care pretind vreun drept asupra bunurilor, să înștiinteze organul de executare înainte de data stabilită pentru vânzare.

 

Cei interesați de cumpărarea bunului sunt obligați să depună , până cu cel puțin o zi înainte de data licitației, o taxă de participare ori o scrisoare de garanție bancară, reprezentând 10% din prețul de pornire a licitației, oferta de cumpărare, împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant, copie după certificatul unic de înregistrare eliberat de Registrul Comerțului, pentru persoane juridice sau după actul de identitate, în cazul persoanei fizice și dovada că nu au obligații fiscale restante către bugetul local al orașului Videle.

 

Relații suplimentare se pot obține la tel. 0247 – 453017, int. 116, prin e-mail – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la sediul Primăriei Videle – Compartiment Impozite si Taxe Locale.

 

 

 


 

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

We have 1125 guests and no members online

©2024 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare