roen
Executie bransamente pentru reteaua de alimentare cu apa si canalizare menajera la Casa de Cultura din str.Florilor, nr.34"  Va atasam  anuntul in format word precum si documentul anexat pentru a putea publica anuntul de publicitate.

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru Executie bransamente pentru reteaua de alimentare cu apa si canalizare menajera la Casa de Cultura din str. Florilor, nr.34 “

 

 

 

Cod CPV: 45332000-3 Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare

 

 

 

Valoarea estimată: 28.600,00 lei fara TVA

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de execuţie a lucrărilor: 1 luni (treizeci zile) de la semnarea contractului.

 

Data şi ora limită până la care se pot depune oferte: 15.07.2022, ora 16:00

 

Locul de depunere a ofertelor: Primăria oraşului Videle, cu sediul în Videle, strada Republicii, nr. 2, Registratură sau pe e-mail :This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu semnătură electronica .

 

Criteriul de atribuire a achiziţiei publice este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1302948 din 08.07.2022

 

Alte informaţii:

 

Ofertele vor fi redactate în limba română şi vor cuprinde:

 

1.Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie lucrari- Formularul 6);

 

2.Propunerea tehnica se va intocmita conform documentelor anexate prezentului anunt.Se va intocmi formular deviz oferta in conformitate cu listele de cantitati.

 

3 Documente de calificare

 

- Formularele 1-7 completate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului

 

- Certificat constatator eliberat de ONRC forma extinsa din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să execute lucrările care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 4322 – Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat).Informaţiile înscrise trebuie să fie actuale la data limită de depunere a ofertelor.Din documentul solicitat trebuie să reiasă faptul că ofertantul este autorizat în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 să desfăşoare activitatea ce face obiectul contractului ce urmează a fi atribuit.În cazul în care activitatea ce face obiectul contractului se regăseşte printre domeniile de activitate(activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie; Documentul va fi depus cu mentiunea “Conform cu originalul”

 

 

 

 

 

-Lista cu lucrări similare efectuate de ofertant în ultimii 5 ani însoţită de procese verbale de receptie,documente constatatoare si contracte pentru lucrările cele mai importante;din lista prezentată trebuie să rezulte faptul că ofertantul a executat în ultimii 5 ani lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului cu o valoare totală fără T.V.A. mai mare sau cel puţin egală cu 28.600,00 lei fara TVA . In cazul unei oferte comune (asocieri) sau oferte ce beneficiaza de subcontractanti si/sau terti sustinatori, fiecare asociat,subcontractant si/sau tert sustinator,va prezenta toate documentele de calificare mai sus mentionate,completate semnate si stampilate in nume propriu .

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro

 

 

 

Locul de depunere a ofertelor :-La Registratura autoritatii contractante în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei Executie bransamente pentru reteaua de alimentare cu apa si canalizare menajera la Casa de Cultura din str. Florilor, nr.34.Formularele vor fi semnate și ștampilate în original de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului.

 

-Sau pe email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,formularele vor fi semnate cu semnătură electronică de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului până la termenul limită de depunere 15.07.2022, ora 16.00 .Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare..Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului,terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

 

 

 

 

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut. Ofertantul a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare va posta în catalogul electronic de produse/servicii/lucrări publicat în SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa în termen de 24 ore de la primirea comunicării astfel încât achiziţia să poată fi finalizată online în conformitate cu prevederile procedurii operationale interne cod PO 26.01. Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

Informaţii suplimentare legate de prevederile caietelor de sarcini se pot obţine de la doamna Ionica Cristina Georgiana, tel: 0730.642.933

 

 

Attachments:
Download this file (bransamente casa de cultura.pdf)bransamente casa de cultura.pdf[ ]24054 kB
ANUNT SERVICII DE MENTENANTA SI SUPORT TEHNIC PENTRU SISTEMUL INTEGRAT REGISTRUL AGRICOL

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru “Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru sistemul integrat Registrul Agricol- format electronic”.

 

 

 

Termenul de prestare: serviciile trebuie prestate in perioada iulie – decembrie 2022, fara costuri suplimentare de transport, cheltuielile aferente fiind incluse in pret.

 

 

 

Cod CPV: 72267000-4 “Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru sistemul integrat Registrul Agricol- format electronic”

 

Valoarea estimată: 10.000,00 lei fără TVA.

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de prestare: serviciile trebuie prestate in perioada iulie – decembrie 2022.

 

Data si ora până la care se pot depune oferte: 12.07.2022, ora 16:00.

 

 

 

Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente /Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1301951 din 05.07.2022.

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie redactate in limba romana si sa cuprinda urmatoarele:

 

1. Documente de calificare:

 

Certificat constatator eliberat de ONRC, in forma extinsa, din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să presteze serviciile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 6209). Certificatul trebuie sa ateste faptul că ofertantul este autorizat, în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004, să desfăşoare activitatea, ce face obiectul achizitiei, care urmează sa fie atribuita. În cazul în care activitatea, care face obiectul achizitiei, este prevazuta in domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) dar nu este autorizată, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, oferta este considerată inacceptabilă. Documentul trebuie sa fie depus în copie cu menţiunea ”conform cu originalul”;

 

Formularele 2-5 si 7, completate, semnate si stampilate, in original, de reprezentantul legal al ofertantului;

 

Ofertele depuse pe mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. trebuie sa fie semnate cu semnatura electronica extinsa;

 

Ofertele depuse in plic inchis la registratura autoritatii contractante, trebuie sa aiba atasat, pe exterior, Formularul 1, completat si semnat, pentru identificarea ofertei si a ofertantului;

 

2. Propunerea tehnica va fi intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini;

 

3. Propunerea financiara- se va completa Formularul de oferta_ Formularul 6;

 

 

 

Suma, fara TVA, inscrisa in Formularul de oferta, trebuie sa se incadreze in valoarea estimata pentru tipul de serviciu care face obiectul contractului de achizitie publica ce va fi atribuit.

 

Toate documentele emise de ofertant trebuie sa fie semnate si stampilate in original de catre reprezentantul legal al ofertantului, pentru ofertele depuse la registratura autoritatii contractante, sau semnate cu semnatura electronica extinsa, pentru ofertele depuse pe mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Fiecare operator economic trebuie sa depuna oferta pentru toate serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit. Nu vor fi admise ofertele partiale.

 

Criteriul de adjudecare este pretul cel mai scazut.

 

Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari, publicat in SICAP, la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa, in termen de 24 ore de la primirea comunicarii astfel incat sa putem finaliza achizitia online in conformitate cu prevederile Procedurii operationale interne cod PO 26.1.

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.

 

In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.

 

Răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro.

 

Locul de depunere a ofertelor:

 

La registratura autoritatii contractante, în plic închis, cu Formularul 1 atasat pe exterior, pe care trebuie mentionat numele/denumirea şi adresa/sediul ofertantului si denumirea achiziţiei: “Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru sistemul integrat Registrul Agricol- format electronic “,

 

sau pe email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Ofertele trebuie sa fie depuse pana la termenul limita de 12.07.2022, ora 16:00.

 

Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate in original/ semnate electronic cu semnatura electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului / terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

Ofertele depuse la o alta adresa sau depuse dupa expirarea termenului de depunere nu vor fi luate in considerare la evaluare.

 

În oferta de preţ trebuie sa fie incluse toate cheltuielile privind prestarea serviciilor.

 

Prestarea serviciilor trebuie efectuata fără costuri suplimentare fata de cele declarate in propunerea financiara.

 

Anexat gasiti caietul de sarcini.

 

Informatii suplimentare, legate de prevederile caietului de sarcini, pot fi obtinute de la VILCU RODICA, tel: 0767324317.

 

Plata va fi facuta în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

Attachments:
Download this file (scan documente anunt.pdf)scan documente anunt.pdf[ ]7303 kB
Servicii de formare profesionala si servicii de cazare si restaurant conexe

 

Primaria orasului Videle intenţionează să achiziţioneze, în temeiul Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare, a HG 395/2016 privind Normele Metodologice de aplicare a Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare şi a procedurii interne proprii PIP 02 servicii de formare profesională şi servicii de cazare şi restaurant conexe, care fac parte din Anexa 2, în următoarele domenii de activitate:

 

1.Administratie publica – cadrul normativ;

 

2.Controlul intern managerial în instituţiile publice;

 

3.Evidenta persoanelor şi stare civilă;

 

4.Protectia datelor cu caracter personal;

 

5. Comunicare şi relaţii publice în instituţiile publice;

 

6.Proiecte cu finanţare externă;

 

7.Management fianciar-contabilitate;

 

8..Ffinanciar-contabilitate

 

9 . Impozite si taxe locale;

 

10 .Performanţă în administraţia publică;

 

11. Managementul investitiilor,administrarea domeniului public si privat,lucrari publice;

 

12. Urbanism, arhitectură, autorizarea construcţiilor;

 

13. Protecţia mediului;

 

14. Achizitii publice;

 

15.Registrul agricol

 

16.Digitalizarea administratiei publice

 

 

 

Valoarea estimată a serviciilor de formare profesională: 23.700,00 lei fără TVA

 

 

 

1.Cerinţe pentru ofertanţi:

 

Ofertanţii vor prezenta următoarele documente:

 

a) Declaraţie pe proprie răspundere, în original, a reprezentantului legal al ofertantului, din care să reiasă următoarele:

 

  • Numărul şi denumirea domeniilor de formare profesională ofertate

  • Vechimea atestatului ANC în domeniul de formare şi perfecţionare profesională.

  • Numărul de cursanţi participanţi în ultimii 3 ani

  • Numărul de formatori

 

b) Copie conform cu originalul după atestatul ANC.

 

c) Informaţii relevante despre activitatea anterioară a ofertantului

 

d) Formularele PIP – F.08 – PIP – F.11 completate, semnate şi ştampilate în original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

2.Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 27.06.2022, ora 1600

 

3. Evaluarea ofertelor se va face în funcţie de următorii factori de evaluare:

 

  1. Numărul de domenii ofertate

  2. Experienţa ( vechimea atestat ANC) în domeniul de formare şi perfecţionare profesională.

  3. Preţul pe cursurile ofertate

  4. Numărul de cursanţi în ultimii 3 ani

 

PUNCTAJUL

 

  1. Numărul de domenii ofertate = maxim 20 puncte se acordă astfel:

 

  1. 15 domenii = 20 puncte

  2. 9-14 domenii =15 puncte

  3. 4-8 domenii = 10 puncte

  4. < 3 domenii = 5 puncte

 

  1. Experienţa ( vechimea atestat ANC sau ANFP) în domeniul de formare şi perfecţionare profesională = maxim 35 puncte se acordă astfel:

 

  1. 5-10 ani = 35 puncte

  2. 4 ani = 28 puncte

  3. 3 ani = 21 puncte

  4. 2 ani = 14 puncte

  5. 1 an = 7 puncte

 

  1. Preţul ofertei = maxim10 puncte se acordă astfel:

 

  1. Preţul minim = 10 puncte

 

Punctaj ofertă = Preţul minim x10

 

Preţ ofertă

 

Notă: Preţul ofertei va include doar tariful pentru serviciile de formare profesională

 

D)Numărul de cursanţi în ultimii 3 ani = maxim 35 puncte se acordă astfel:

 

  1. > 5001 = 35 puncte

  2. 4001-5000 = 28 puncte

  3. 3001-4000 = 21 puncte

  4. 2001-3000 = 14 puncte

 

e) 1001-2000 = 7 puncte

 

Punctajul maxim este de 100 puncte.

 

Va fi întocmit un clasament în ordine descrescătoare a punctajului obţinut, iar ofertantul clasat pe primul loc va fi declarat ofertant câştigător.

 

4.Informatii suplimentare:

 

Ofertele vor fi redactate în limba română.

 

Ofertele vor fi depuse pe adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la Registratura autorităţii contractante, în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei până la termenul limtă de depunere.

 

În propunerea tehnică se va specifica domeniul, locaţia şi perioada desfăşurării cursurilor.

 

Pentru propunerea financiară se va completa Formularul de ofertă anexat şi va include doar preţul pentru serviciile de formare profesională. În formularul de ofertă se va înscrie preţul fără TVA pentru 1(un) curs.

 

Ofertele depuse la o altă adresă sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare.

 

Ofertele care nu conţin toate documentele solicitate, propunerea tehnică sau propunerea financiară vor fi respinse ca fiind inacceptabile.

 

Operatorul economic are obligaţia ca până la data transmiterii comenzii ferme să aibă sau să-şi deschidă cont la Trezoreria Statului în conformitate cu OMF 2254/2006.

 

Nu se acordă avans.

 

Plata se face în trimestrul IV 2021, în contul deschis la trezorerie.

 

Autoritatea contractanta va achita integral costul cursului de perfectionare si partial costul serviciilor de cazare si restaurant conexe.Diferenta costului serviciilor de cazare si restaurant conexe va fi achitata de fiecare participant cu vouchere de vacanta ( carduri edenred/card bancar/numerar ).

 

5. Persoane de contact: Spiridon Cristina-Georgiana (comp. Achiziţii publice), telefon 0721292819 Vochin Nicoleta (comp. Resurse umane), telefon 0765978146

 

Attachments:
Download this file (Scanned-image24-06-2022-210752.pdf)Scanned-image24-06-2022-210752.pdf[ ]2362 kB
ANUNT SERVICII DE MENTENANTA SI SUPORT TEHNIC PENTRU SISTEMUL INTEGRAT REGISTRUL AGRICOL

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru “Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru sistemul integrat Registrul Agricol- format electronic”.

 

 

 

Termenul de prestare: serviciile trebuie prestate in perioada iulie – decembrie 2022, fara costuri suplimentare de transport, cheltuielile aferente fiind incluse in pret.

 

 

 

Cod CPV: 72267000-4 “Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru sistemul integrat Registrul Agricol- format electronic”

 

Valoarea estimată: 10.000,00 lei fără TVA.

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de prestare: serviciile trebuie prestate in perioada iulie – decembrie 2022.

 

Data si ora până la care se pot depune oferte: 01.07.2022, ora 16:00.

 

 

 

Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente /Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1300193 din 23.06.2022.

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie redactate in limba romana si sa cuprinda urmatoarele:

 

1. Documente de calificare:

 

Certificat constatator eliberat de ONRC, in forma extinsa, din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să presteze serviciile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 6209). Certificatul trebuie sa ateste faptul că ofertantul este autorizat, în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004, să desfăşoare activitatea, ce face obiectul achizitiei, care urmează sa fie atribuita. În cazul în care activitatea, care face obiectul achizitiei, este prevazuta in domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) dar nu este autorizată, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, oferta este considerată inacceptabilă. Documentul trebuie sa fie depus în copie cu menţiunea ”conform cu originalul”;

 

Formularele 2-5 si 7, completate, semnate si stampilate, in original, de reprezentantul legal al ofertantului;

 

Ofertele depuse pe mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. trebuie sa fie semnate cu semnatura electronica extinsa;

 

Ofertele depuse in plic inchis la registratura autoritatii contractante, trebuie sa aiba atasat, pe exterior, Formularul 1, completat si semnat, pentru identificarea ofertei si a ofertantului;

 

2. Propunerea tehnica va fi intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini;

 

3. Propunerea financiara- se va completa Formularul de oferta_ Formularul 6;

 

 

 

Suma, fara TVA, inscrisa in Formularul de oferta, trebuie sa se incadreze in valoarea estimata pentru tipul de serviciu care face obiectul contractului de achizitie publica ce va fi atribuit.

 

Toate documentele emise de ofertant trebuie sa fie semnate si stampilate in original de catre reprezentantul legal al ofertantului, pentru ofertele depuse la registratura autoritatii contractante, sau semnate cu semnatura electronica extinsa, pentru ofertele depuse pe mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Fiecare operator economic trebuie sa depuna oferta pentru toate serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit. Nu vor fi admise ofertele partiale.

 

Criteriul de adjudecare este pretul cel mai scazut.

 

Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari, publicat in SICAP, la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa, in termen de 24 ore de la primirea comunicarii astfel incat sa putem finaliza achizitia online in conformitate cu prevederile Procedurii operationale interne cod PO 26.1.

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.

 

In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.

 

Răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro.

 

Locul de depunere a ofertelor:

 

La registratura autoritatii contractante, în plic închis, cu Formularul 1 atasat pe exterior, pe care trebuie mentionat numele/denumirea şi adresa/sediul ofertantului si denumirea achiziţiei: “Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru sistemul integrat Registrul Agricol- format electronic “,

 

sau pe email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Ofertele trebuie sa fie depuse pana la termenul limita de 01.07.2022, ora 16:00.

 

Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate in original/ semnate electronic cu semnatura electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului / terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

Ofertele depuse la o alta adresa sau depuse dupa expirarea termenului de depunere nu vor fi luate in considerare la evaluare.

 

În oferta de preţ trebuie sa fie incluse toate cheltuielile privind prestarea serviciilor.

 

Prestarea serviciilor trebuie efectuata fără costuri suplimentare fata de cele declarate in propunerea financiara.

 

Anexat gasiti caietul de sarcini.

 

Informatii suplimentare, legate de prevederile caietului de sarcini, pot fi obtinute de la VILCU RODICA, tel: 0767324317.

 

Plata va fi facuta în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

Attachments:
Download this file (scan documente anunt.pdf)scan documente anunt.pdf[ ]7303 kB
Proiectare si executie instalatie electrica de utilizare pentru spor de putere la Casa de Cultura situate in str.Florilor, nr. 34, Oras Videle, jud.Teleorman

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru “Proiectare si executie instalatie electrica de utilizare pentru spor de putere la Casa de Cultura situata in str.Florilor, nr.34, Oras Videle,jud Teleorman”

 

 

 

Cod CPV: 45310000-3 – Lucrari de instalatii electrice

 

 

 

Valoarea estimată : 95.000,00 lei fara TVA

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de execuţie a lucrărilor: 60 (sasezeci zile) de la semnarea contractului.

 

Data şi ora limită până la care se pot depune oferte: 01.07.2022, ora 16:00

 

Locul de depunere a ofertelor: Primăria oraşului Videle, cu sediul în Videle, strada Republicii, nr. 2, Registratură sau pe e-mail :This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu semnătură electronica .

 

Criteriul de atribuire a achiziţiei publice este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1297700 din 23.06.2022

 

Alte informaţii:

 

Ofertele vor fi redactate în limba română şi vor cuprinde:

 

1. Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie lucrari- Formularul 6);

 

2. Propunerea tehnica se va intocmi conform caietului de sarcini anexat.

 

3 Documente de calificare

 

- Formularele 1-5 si Formularul 7 completate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului

 

. - Certificat constatator eliberat de ONRC, forma extinsa din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să execute lucrările si sa presteze serviciile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit, (cod CAEN 4222 respectiv cod CAEN 7112).Informatiile inscrise trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din documentul solicitat trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul este autorizat in conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 sa desfasoare activitatea ce face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul in care activitatea ce face obiectul achizitiei se regaseste printre domeniile de activitate(activitate principala sau activitati secundare) fara a fi autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achizitie.Documentul solicitat va fi prezentat în copie cu menţiunea”conform cu originalul”

 

- Atestat tip C1A emis de ANRE pentru proiectare linii electrice ,aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0,4kV -20 kV respectiv,atestat tip C2A emis de ANRE pentru executare de linii electrice,aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0,4 kV-20 kV.

 

-Lista cu lucrări similare efectuate de ofertant în ultimii 5 ani însoţită de procese verbale de receptie,documente constatatoare si contracte pentru lucrările cele mai importante;din lista prezentată trebuie să rezulte faptul că ofertantul a executat în ultimii 5 ani lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului cu o valoare totală fără T.V.A. mai mare sau cel puţin egală cu 95.000,00 lei fara TVA . In cazul unei oferte comune (asocieri) sau oferte ce beneficiaza de subcontractanti si/sau terti sustinatori, fiecare asociat,subcontractant si/sau tert sustinator,va prezenta toate documentele de calificare mai sus mentionate,completate semnate si stampilate in nume propriu .Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro

 

 

 

 

 

Locul de depunere a ofertelor:-La Registratura autoritatii contractante în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei “Proiectare si executie instalatie electrica de utilizare pentru spor de putere la Casa de Cultura situata in str.Florilor, nr.34, Oras Videle,jud Teleorman”.Formularele vor fi semnate și ștampilate în original de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului. sau pe email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,formularele vor fi semnate cu semnătură electronică de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului până la termenul limită de depunere 01.07.2022, ora 16.00 .Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare..Ofertele care nu contin toate formularele completate, semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului,terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.Informaţii suplimentare legate de prevederile caietelor de sarcini se pot obţine de la doamna Ionica Cristina Georgiana, tel: 0730.642.933.

 

 

 

 

 

 

 

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut. Ofertantul a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare va posta în catalogul electronic de produse/servicii/lucrări publicat în SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa în termen de 24 ore de la primirea comunicării astfel încât achiziţia să poată fi finalizată online în conformitate cu prevederile procedurii operationale interne cod PO 26.01. Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

 

Attachments:
Download this file (Scanned-image10-06-2022-202919.pdf)Scanned-image10-06-2022-202919.pdf[ ]7571 kB

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

We have 132 guests and no members online

©2024 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare