roen
anunt licitatie inchiriere Tarlau 37, 2 loturi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oraşul Videle, prin Consiliul Local Videle, cu sediul în Videle, str. Republicii nr.2, telefon: 0247/453017, fax: 0247/453015, cod fiscal 6853155, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., în conformitate cu prevederile O.U.G. 57/2019, organizează licitaţie publică în vederea închirierii unor loturi de teran arabil, situate în extravilanul oraşului Videle, Tarlaua 37.

 

Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţie de atribuire, la cerere, de la sediul instuţiei, compartimentul Administrarea Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman, zilnic între orele 900-1600, personă de contact Tudor Răzvan Adrian. Costul documentaţiei de atribuire este în sumă de 30 de lei şi se achită în numerar la casieria Primăriei oraşului Videle.

 

Data limită privind solicitarea clarificărilor este 06. 09. 2022 ora 1600.

 

Data limită de depunere a ofertelor este de 13.09.2022 ora 1600.

 

Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate-unul exterior şi unul interior, la Registratura Primăriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman.

 

Şedinta publică de deschidere a ofertelor se va desfăşura în data de 14.09.2022, ora 1000, la sediul Primăriei Oraşului Videle, în Sala de Şedinţe.

 

Instanţa competentă în soluţionarea litigiilor este Tribunalul Teleorman- secţia de contecios administrativ, cu sediul în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 53, telefon:0247/406016, fax:0247/317322, e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

Anunţ de publicitate                pentru „Servicii de asistenta medicala – medicina muncii”, cod CPV 85147000-1

 

 

 

Anunţ de publicitate

 

pentru „Servicii de asistenta medicala – medicina muncii”, cod CPV 85147000-1

 

 

 

 

 

Primaria orasului Videle, in calitate de autoritate contractanta, intenţionează să achiziţioneze, in baza dispozitiilor art. 7, alin.(1), lit. d) din Legea nr. 98/2016 şi respectând prevederile art.68, alin(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achiziţiile publice din Anexa 2, si va invita sa depuneti oferta de pret pentru „ Servicii de asistenta medicala – medicina muncii „

 

Primaria orasului Videle, strada Republicii,nr.2, Telefon : 0247/453 017; Fax : 0247/453015, E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

 

 

Obiectul contractului: Servicii de asistenta medicala – medicina muncii

 

Procedura achizitiei – Procedura interna proprie PIP 03

 

Serviciile sunt incluse in Anexa 2 la Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare

 

Criteriul de atribuire: este pretul cel mai scazut,cu respectarea tuturor cerintelor din caietul de sarcini

 

Valoarea estimata a achizitiei: 24.000,00 lei fara TVA

 

Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor

 

Serviciile vor fi prestate în perioada septembrie-decembrie 2022, fara costuri suplimentare de transport. Cheltuielile privind prestarea serviciilor la sediul autoritatii contractante vor fi incluse in oferta de pret.

 

 

 

Conditii de plata: Plata serviciilor prestate se va realiza in termen de 30 zile de la comunicarea facturii fiscale, intr-un cont IBAN deschis la Trezorerie

 

 

 

Legislatia aplicabila: Legea 98/2016 privind achizitiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare

 

 

 

Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:

 

 

 

Bădănoiu Nicolae – primar; Ivan Corina Nicoleta – secretar general; Radu Virgil – Director executiv; Popescu Valentin– viceprimar; Spiridon Cristina Georgiana- Consilier achizitii publice ; Tudorache Bogdan Ştefan – jurist;Vochin Nicoleta – inspector resurse umane;

 

 

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1310300 DIN 22.08.2022

 

 

 

Modul de prezentare a ofertei - Ofertele vor fi redactate în limba română:

 

 

 

1Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie servicii - Formularul 6-semnat si stampilat in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

2 Propunerea tehnica intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini,

 

3. Documente de calificare

 

.Formularele 1,2,3,4,5,7 completate, semnate si stampilate in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

4Certificat de agreare emis de Ministerul Transporturilor in vederea examinarii personalului din transporturi cu atributii in siguranta trasnporturilor valabil la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Ordinul nr.1.151/1.752/2021 pentru aprobarea cadrului general privind examinarea medicala si psihologica a personalului cu atributii in siguranta transporturilor.Certificatul trebuie sa aiba si viza anuala pentru confirmarea valabilitatii.

 

In cazul in care, ofertantul este declarat castigator, iar valabilitatea certificatului de agreare nu este pe toata perioada de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se obliga sa procedeze la prelungirea valabilitatii acestuia in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.

 

Informatii privind subcontractarea :Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului.Daca un ofertant subcontracteaza o parte;/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune , inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul in original, incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica.

 

In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, criteriul de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si/sau resursele umane si/sau tehnice solicitate de la citeriul capacitatea tehnica si profesionala necesare pentru indeplinirea contractului se pot demonstra prin cumularea resurselor subcontractantului cu cele ale ofertantului/grupului de operatori, cu conditia ca cel care dispune de atestate, autorizatii, certificate si/sau resursele umane/tehnice autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.

 

 

 

Pentru persoane juridice:

 

- Certificat constatator,eliberat de ONRC ( cod CAEN 8622 ) forma extinsa din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat in conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit; Certificatul constatator va fi depus in copie,conform cu originalul.

 

- Certificat de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale;

 

- Certificat de membru al Colegiului medicilor si autorizatie de libera practica pentru medicii cu specialitatea “medicina muncii”,angajati ai ofertantului.

 

 

 

Pentru persoane fizice autorizate:

 

- Dovada inregistrarii fiscale;

 

- Certificat de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale;

 

- Certificat de membru al Colegiului medicilor si autorizatie de libera practica pentru medicii cu specialitatea “ medicina muncii ” angajati ai ofertantului.

 

- Autorizatie de libera practica

 

 

 

 

 

Informatii suplimentare: Locul de depunere a ofertelor: Primăria oraşului Videle, cu sediul în Videle, strada Republicii, nr. 2, Registratură si pe adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mentiunea pentru anuntul nr ADV1310300 DIN 22.08.2022 , aferent procedurii de achizitie directa pentru Servicii de asistenta medicala – medicina muncii ” .Toate formularele trimise pe email vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa.

 

 

 

 

 

Data limita pana la care se pot depune oferte: 29.08.2022, orele 16:00

 

 

 

Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

Persoana de contact: Informatii suplimentare legate de prevederile caietului de sarcini se pot obtine de la doamna Vochin Nicoleta,tel :0720017179

 

 

 

 

 


 

Attachments:
Download this file (doc medicina muncii actualizate.pdf)doc medicina muncii actualizate.pdf[ ]5121 kB
Model anunt primarie

 


 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 


 


 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru “Lucrări de reparaţii trotuar sens giratoriu din Sos.Giurgiului, oras Videle, jud.Teleorman”.Cod CPV: 45233223-8 Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor

 


 

Valoarea estimată: 59.800,00 lei fara TVA

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de execuţie a lucrărilor: 30 (treizeci) zile de la semnarea contractului.

 

Data şi ora limită până la care se pot depune oferte: 05.08.2022 ora 16:00

 


 

Locul de depunere a ofertelor: Primăria oraşului Videle, cu sediul în Videle, strada Republicii, nr. 2, Registratură sau pe adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut,cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1306462 din 28.07.2022.

 

 

 

 

 

 

Alte informaţii:

 

Ofertele vor fi redactate în limba română şi vor cuprinde:

 

Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie lucrari- Formularul 6);

 

. Propunerea tehnica intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini,.Se va intocmi formular deviz oferta in conformitate cu listele de cantitati si a antemasuratorii

 

. Documente de calificare

 

.Formularele 1-7 completate semnate si stampilate in original de reprezentantul legal al ofertantului-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Certificat constatator eliberat de ORC din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să execute lucrările care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 4211-execuţie lucrări de drumuri);Informaţiile înscrise trebuie să fie actuale la data limită de depunere a ofertelor.Din documentul solicitat trebuie să reiasă faptul că ofertantul este autorizat în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 să desfăşoare activitatea ce face obiectul contractului ce urmează a fi atribuit.În cazul în care activitatea ce face obiectul contractului se regăseşte printre domeniile de activitate(activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie;

 

-Lista cu utilajele şi echipamentele de care dispune ofertantul pentru îndeplinirea contractului de lucrări;

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari. Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro.

 

Locul de depunere a ofertelor: la Registratura autoritatii contractante în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei “Lucrari de reparatii trotuar sens giratoriu din Sos Giurgiului, ” sau pe adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., până la termenul limită de depunere 05.08.2022, orele 16.00 .Documentele transmise pe email, vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa iar cele depuse in plic la registratura autoritatii contractante vor fi semnate si stampilate in original de catre reprezentantul legal al ofertantului. Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare. Ofertele care nu contin toate formularele completate, semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului vor fi respinse ca inacceptabile. Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.Informaţii suplimentare legate de prevederile caietului de sarcini se pot obţine de la doamna Ionica Cristina Georgiana, tel: 0730.642.933

 

 

 

Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari publicat in SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa in termen de 24 ore de la primirea comunicarii astfel incat achizitia sa poata fi finalizata in conformitate cu prevederile procedurii interne , cod P.O.26.01.

 

 

 


 


 


 


 

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

©2024 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare