roen
anunt licitatie inchiriere magazin parisesti

 

 

 

 

 

Oraşul Videle, prin Consiliul Local Videle, cu sediul în Videle, str. Republicii nr.2, telefon: 0247/453017, fax: 0247/453015, cod fiscal 6853155, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., în conformitate cu prevederile O.U.G. 57/2019, organizează licitaţie publică în vederea închirierii imobilului compus din: clădire în suprafaţă de 88 mp şi teren intravilan aferent în suprafaţă de 394,86 mp, situat în oraşul Videle, strada Plantelor, nr. 189, judeţul Teleorman.

 

Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţie de atribuire, la cerere, de la sediul instuţiei, compartimentul Administrarea Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman, zilnic între orele 900-1600, personă de contact Tudor Răzvan Adrian. Costul documentaţiei de atribuire este în sumă de 50 de lei şi se achită în numerar la casieria Primăriei oraşului Videle.

 

Data limită privind solicitarea clarificărilor este 05. 09. 2022 ora 1600.

 

Data limită de depunere a ofertelor este de 12.09.2022 ora 1600.

 

Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate-unul exterior şi unul interior, la Registratura Primăriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman.

 

Şedinta publică de deschidere a ofertelor se va desfăşura în data de 13.09.2022, ora 1000, la sediul Primăriei Oraşului Videle, în Sala de Şedinţe.

 

Instanţa competentă în soluţionarea litigiilor este Tribunalul Teleorman- secţia de contecios administrativ, cu sediul în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 53, telefon:0247/406016, fax:0247/317322, e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Izvoarele, Izvoarele, Str. Principală nr. 243, judeţul Giurgiu, telefon 0733/053.957, fax 0246/247.163, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: imobil teren extravilan neproductiv în suprafaţă de 20.120 mp, cu nr. cadastral 31233, situat în satul Teiuşu, T. 164, P. 2455, comuna Izvoarele, aparţinând domeniului privat al Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, în scopul înfiinţare pistă motocross.

 

Concesionarea se face conform H.C.L. nr. 24 din 31.05.2022 şi O.U.G. nr. 57/2019.

 

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

 

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia de atribuire se poate ridica de la sediul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, din satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu, pe baza unei cereri scrise şi a chitanţei de la casieria unităţii.

 

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: secretariatul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, din satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu.

 

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 20 lei, numerar la casieria Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu.

 

3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.08.2022, ora 14.00.

 

4. Informaţii privind ofertele: ofertele se depun la secretariatul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu.

 

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 6.09.2022, ora 14.00.

 

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu.

 

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar original.

 

5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 7.09.2022, ora 10.00, la sediul Comunei Izvoarele, judeţul Giurgiu, din satul Izvoarele, Str. Principală nr. 243, com. Izvoarele, jud. Giurgiu.

 

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Giurgiu, cu sediul în Giurgiu, Strada Episcopiei nr. 13, oraşul Giurgiu, telefon 0246/212.725, fax 0374/093.347, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 12.08.2022.

 

 

 

 

anunt licitatie inchiriere Tarlau 37, 2 loturi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oraşul Videle, prin Consiliul Local Videle, cu sediul în Videle, str. Republicii nr.2, telefon: 0247/453017, fax: 0247/453015, cod fiscal 6853155, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., în conformitate cu prevederile O.U.G. 57/2019, organizează licitaţie publică în vederea închirierii unor loturi de teran arabil, situate în extravilanul oraşului Videle, Tarlaua 37.

 

Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţie de atribuire, la cerere, de la sediul instuţiei, compartimentul Administrarea Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman, zilnic între orele 900-1600, personă de contact Tudor Răzvan Adrian. Costul documentaţiei de atribuire este în sumă de 30 de lei şi se achită în numerar la casieria Primăriei oraşului Videle.

 

Data limită privind solicitarea clarificărilor este 06. 09. 2022 ora 1600.

 

Data limită de depunere a ofertelor este de 13.09.2022 ora 1600.

 

Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate-unul exterior şi unul interior, la Registratura Primăriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, jud. Teleorman.

 

Şedinta publică de deschidere a ofertelor se va desfăşura în data de 14.09.2022, ora 1000, la sediul Primăriei Oraşului Videle, în Sala de Şedinţe.

 

Instanţa competentă în soluţionarea litigiilor este Tribunalul Teleorman- secţia de contecios administrativ, cu sediul în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 53, telefon:0247/406016, fax:0247/317322, e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

Anunţ de publicitate                pentru „Servicii de asistenta medicala – medicina muncii”, cod CPV 85147000-1

 

 

 

Anunţ de publicitate

 

pentru „Servicii de asistenta medicala – medicina muncii”, cod CPV 85147000-1

 

 

 

 

 

Primaria orasului Videle, in calitate de autoritate contractanta, intenţionează să achiziţioneze, in baza dispozitiilor art. 7, alin.(1), lit. d) din Legea nr. 98/2016 şi respectând prevederile art.68, alin(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achiziţiile publice din Anexa 2, si va invita sa depuneti oferta de pret pentru „ Servicii de asistenta medicala – medicina muncii „

 

Primaria orasului Videle, strada Republicii,nr.2, Telefon : 0247/453 017; Fax : 0247/453015, E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

 

 

Obiectul contractului: Servicii de asistenta medicala – medicina muncii

 

Procedura achizitiei – Procedura interna proprie PIP 03

 

Serviciile sunt incluse in Anexa 2 la Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare

 

Criteriul de atribuire: este pretul cel mai scazut,cu respectarea tuturor cerintelor din caietul de sarcini

 

Valoarea estimata a achizitiei: 24.000,00 lei fara TVA

 

Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor

 

Serviciile vor fi prestate în perioada septembrie-decembrie 2022, fara costuri suplimentare de transport. Cheltuielile privind prestarea serviciilor la sediul autoritatii contractante vor fi incluse in oferta de pret.

 

 

 

Conditii de plata: Plata serviciilor prestate se va realiza in termen de 30 zile de la comunicarea facturii fiscale, intr-un cont IBAN deschis la Trezorerie

 

 

 

Legislatia aplicabila: Legea 98/2016 privind achizitiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare

 

 

 

Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:

 

 

 

Bădănoiu Nicolae – primar; Ivan Corina Nicoleta – secretar general; Radu Virgil – Director executiv; Popescu Valentin– viceprimar; Spiridon Cristina Georgiana- Consilier achizitii publice ; Tudorache Bogdan Ştefan – jurist;Vochin Nicoleta – inspector resurse umane;

 

 

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1310300 DIN 22.08.2022

 

 

 

Modul de prezentare a ofertei - Ofertele vor fi redactate în limba română:

 

 

 

1Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie servicii - Formularul 6-semnat si stampilat in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

2 Propunerea tehnica intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini,

 

3. Documente de calificare

 

.Formularele 1,2,3,4,5,7 completate, semnate si stampilate in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

4Certificat de agreare emis de Ministerul Transporturilor in vederea examinarii personalului din transporturi cu atributii in siguranta trasnporturilor valabil la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Ordinul nr.1.151/1.752/2021 pentru aprobarea cadrului general privind examinarea medicala si psihologica a personalului cu atributii in siguranta transporturilor.Certificatul trebuie sa aiba si viza anuala pentru confirmarea valabilitatii.

 

In cazul in care, ofertantul este declarat castigator, iar valabilitatea certificatului de agreare nu este pe toata perioada de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se obliga sa procedeze la prelungirea valabilitatii acestuia in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.

 

Informatii privind subcontractarea :Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului.Daca un ofertant subcontracteaza o parte;/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune , inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul in original, incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica.

 

In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, criteriul de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si/sau resursele umane si/sau tehnice solicitate de la citeriul capacitatea tehnica si profesionala necesare pentru indeplinirea contractului se pot demonstra prin cumularea resurselor subcontractantului cu cele ale ofertantului/grupului de operatori, cu conditia ca cel care dispune de atestate, autorizatii, certificate si/sau resursele umane/tehnice autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.

 

 

 

Pentru persoane juridice:

 

- Certificat constatator,eliberat de ONRC ( cod CAEN 8622 ) forma extinsa din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat in conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit; Certificatul constatator va fi depus in copie,conform cu originalul.

 

- Certificat de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale;

 

- Certificat de membru al Colegiului medicilor si autorizatie de libera practica pentru medicii cu specialitatea “medicina muncii”,angajati ai ofertantului.

 

 

 

Pentru persoane fizice autorizate:

 

- Dovada inregistrarii fiscale;

 

- Certificat de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale;

 

- Certificat de membru al Colegiului medicilor si autorizatie de libera practica pentru medicii cu specialitatea “ medicina muncii ” angajati ai ofertantului.

 

- Autorizatie de libera practica

 

 

 

 

 

Informatii suplimentare: Locul de depunere a ofertelor: Primăria oraşului Videle, cu sediul în Videle, strada Republicii, nr. 2, Registratură si pe adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu mentiunea pentru anuntul nr ADV1310300 DIN 22.08.2022 , aferent procedurii de achizitie directa pentru Servicii de asistenta medicala – medicina muncii ” .Toate formularele trimise pe email vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa.

 

 

 

 

 

Data limita pana la care se pot depune oferte: 29.08.2022, orele 16:00

 

 

 

Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

Persoana de contact: Informatii suplimentare legate de prevederile caietului de sarcini se pot obtine de la doamna Vochin Nicoleta,tel :0720017179

 

 

 

 

 


 

Attachments:
Download this file (doc medicina muncii actualizate.pdf)doc medicina muncii actualizate.pdf[ ]5121 kB

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

We have 120 guests and no members online

©2025 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare
  • ALTE DOCUMENTE