roen
Anbrozia anunt

 

ANUNT

 

Conform prevederilor art.2,alin,2 din Legea nr.129/2020,care modifica Legea nr.62/2018,privind combaterea buruienii ambrozia, si prevederile art.5 si 6,din HG.17/2021, pentru modificarea si completareanormelor metodologice de aplicare a Legii 62/2018,privind combaterea buruienii ambrozia, aprobate prin HG 707/2018, proprietarii terenurilor pe care exista buruiana ambrozia, sunt obligati sa ia masuri de indepartare a acesteia, prin lucrari de cosire, erbicidare,arat, discuit,etc.

 

În situația în care, în urma celui de-al doilea control efectuat pe teren, se constată faptul că nici până la data de 15 iulie a.c. nu ați luat măsurile necesare pentru prevenirea, combaterea și distrugerea acestei buruieni, veți fi sancționați cu amendă contravențională de la 1.000 lei la 5.000 lei în cazul persoanelor fizice, respectiv de la 10.000 lei la 20.000 lei în cazul persoanelor juridice.

 


 


 

PRIMARIA VIDELE

 

Proiectare si executie instalatie electrica de utilizare pentru spor de putere la Casa de Cultura situate in str.Florilor, nr. 34, Oras Videle, jud.Teleorman

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 


 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru “Proiectare si executie instalatie electrica de utilizare pentru spor de putere la Casa de Cultura situata in str.Florilor, nr.34, Oras Videle,jud Teleorman”

 

 

 

Cod CPV: 45310000-3 – Lucrari de instalatii electrice

 

 

 

Valoarea estimată : 95.000,00 lei fara TVA

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de execuţie a lucrărilor: 60 (sasezeci zile) de la semnarea contractului.

 

Data şi ora limită până la care se pot depune oferte: 21.06.2022, ora 16:00

 

Locul de depunere a ofertelor: Primăria oraşului Videle, cu sediul în Videle, strada Republicii, nr. 2, Registratură sau pe e-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu semnătură electronica .

 

Criteriul de atribuire a achiziţiei publice este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1297700 din 10.06.2022

 

Alte informaţii:

 

Ofertele vor fi redactate în limba română şi vor cuprinde:

 

1. Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie lucrari- Formularul 6);

 

2. Propunerea tehnica se va intocmi conform caietului de sarcini anexat.

 

3 Documente de calificare

 

- Formularele 1-5 si Formularul 7 completate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului

 

. - Certificat constatator eliberat de ONRC, forma extinsa din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să execute lucrările si sa presteze serviciile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit, (cod CAEN 4222 respectiv cod CAEN 7112).Informatiile inscrise trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din documentul solicitat trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul este autorizat in conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 sa desfasoare activitatea ce face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul in care activitatea ce face obiectul achizitiei se regaseste printre domeniile de activitate(activitate principala sau activitati secundare) fara a fi autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achizitie.Documentul solicitat va fi prezentat în copie cu menţiunea”conform cu originalul”

 

- Atestat tip C1A emis de ANRE pentru proiectare linii electrice ,aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0,4kV -20 kV respectiv,atestat tip C2A emis de ANRE pentru executare de linii electrice,aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0,4 kV-20 kV.

 

-Lista cu lucrări similare efectuate de ofertant în ultimii 5 ani însoţită de procese verbale de receptie,documente constatatoare si contracte pentru lucrările cele mai importante;din lista prezentată trebuie să rezulte faptul că ofertantul a executat în ultimii 5 ani lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului cu o valoare totală fără T.V.A. mai mare sau cel puţin egală cu 95.000,00 lei fara TVA . In cazul unei oferte comune (asocieri) sau oferte ce beneficiaza de subcontractanti si/sau terti sustinatori, fiecare asociat,subcontractant si/sau tert sustinator,va prezenta toate documentele de calificare mai sus mentionate,completate semnate si stampilate in nume propriu .Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro

 

 

 

 

 

Locul de depunere a ofertelor:-La Registratura autoritatii contractante în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei “Proiectare si executie instalatie electrica de utilizare pentru spor de putere la Casa de Cultura situata in str.Florilor, nr.34, Oras Videle,jud Teleorman”.Formularele vor fi semnate și ștampilate în original de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului. sau pe email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,formularele vor fi semnate cu semnătură electronică de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului până la termenul limită de depunere 21.06.2022, ora 16.00 .Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare..Ofertele care nu contin toate formularele completate, semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului,terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.Informaţii suplimentare legate de prevederile caietelor de sarcini se pot obţine de la doamna Ionica Cristina Georgiana, tel: 0730.642.933.

 

 

 

 

 


 

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut. Ofertantul a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare va posta în catalogul electronic de produse/servicii/lucrări publicat în SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa în termen de 24 ore de la primirea comunicării astfel încât achiziţia să poată fi finalizată online în conformitate cu prevederile procedurii operationale interne cod PO 26.01. Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

Attachments:
Download this file (Scanned-image10-06-2022-202919.pdf)Scanned-image10-06-2022-202919.pdf[ ]7571 kB
Sistem video de supraveghere ( proiectare,instalare,furnizare )

 


 


 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 


 


 

Primăria Oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R nr.395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru Achizitionare sistem video de supraveghere (proiectare, furnizare, instalare”)

 

Se doreşte achiziţia următoarelor produse:”Achizitionare sistem video de supraveghere (proiectare, furnizare, instalare”)

 

Coduri CPV: 32323500-8 ”Sistem video de supraveghere”

 

Valoarea estimată: pentru achiziţia de produse este de 4.201,68 lei fara TVA

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Proiectarea,furnizarea si instalarea sistemului video de supraveghere se vor efectua in 30 zile de la semnarea contractului.

 

 

 

Proiectarea, furnizarea si instalarea sistemului video de supraveghere vor fi efectuate in baza contractului.Transportul produselor la sediul beneficiarului va fi realizat fara costuri suplimentare de transport.

 

 

 

Numărul anunţului de publicitate din SEAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1297416 din 10.06.2022.

 

 

 

Ofertele vor fi redactate în limba română şi vor cuprinde urmatoarele documente:

 

1.Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie produse- Formularul 6) va fi completata, semnata si stampilata in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

2.Propunerea tehnica intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini,va fi completata, semnata si stampilata in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

3. Documentele de calificare:

 

-Formularele 1-5 si Formularul 7 vor fi completate, semnate si stampilate in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

-Certificat constatator, forma extinsa, eliberat de ORC (cod CAEN 7112 pentru activitatea de proiectare a sistemelor, Cod CAEN 8020, pentru Activități de servicii privind sistemele de securizare ) din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să furnizeze produsele care fac obiectul contractului ce va fi atribuit.

 

 

 

 

 

Din documentul solicitat trebuie să reiasă faptul că ofertantul este autorizat în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 să desfăşoare activitatea ce face obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. În cazul în care activitatea ce face obiectul contractului se regăseşte printre domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie. În cazul în care activitatea ce face obiectul contractului se regăseşte printre domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie.Documentul solicitat va fi prezentat în copie cu menţiunea”conform cu originalul”

 

-Licenta de functionare

 

-Certificat de absolvire pentru ocupatia de proiectant sisteme de securitate(copie conform cu originalul). Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari. Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro.

 

Locul de depunere a ofertelor: - La Registratura autoritatii contractante în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei Achizitionare sistem video de supraveghere (proiectare, furnizare, instalare”sau pe adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., până la termenul limită de depunere 20.06.2022, orele 16.00 .Documentele transmise pe email, vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa iar cele depuse in plic la registratura autoritatii contractante vor fi semnate si stampilate in original de catre reprezentantul legal al ofertantului. Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare.Ofertele care nu contin toate formularele completate, semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

 

 

 

 

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari publicat in SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa in termen de 24 ore de la primirea comunicarii astfel incat achizitia sa poata fi finalizata in conformitate cu prevederile procedurii interne , cod P.O.26.01.

 

Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

Informatii suplimentare legate de prevederile caietului de sarcini se pot obtine de la Vintila Dorina, nr telefon:0766 691 233

 


 

Anunt PRIMARIE

 

 

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

 

 

Primăria Oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R nr.395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru Achizitionare sistem video de supraveghere(proiectare, furnizare, instalare”)

 

Se doreşte achiziţia următoarelor produse:”Achizitionare sistem video de supraveghere (proiectare, furnizare, instalare”)

 

Coduri CPV: 32323500-8 ”Sistem video de supraveghere”

 

Valoarea estimată: pentru achiziţia de produse este de 4.201,68 lei fara TVA

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Proiectarea,furnizarea si instalarea sistemului video de supraveghere se vor efectua in 30 zile de la semnarea contractului.

 

 

 

Proiectarea, furnizarea si instalarea sistemului video de supraveghere vor fi efectuate in baza contractului. Transportul produselor la sediul beneficiarului va fi realizat fara costuri suplimentare de transport.

 

 

 

Ofertele vor fi redactate în limba română şi vor cuprinde urmatoarele documente:

 

 

 

1. Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie produse- Formularul 6) va fi completata, semnata si stampilata in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

2 Propunerea tehnica intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini,va fi completata, semnata si stampilata in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

3. Documentele de calificare:

 

-Formularele 1-5 si Formularul 7 vor fi completate, semnate si stampilate in original de reprezentantul legal al ofertantului.

 

-Certificat constatator, forma extinsa, eliberat de ORC (cod CAEN 7112 pentru activitatea de proiectare a sistemelor, Cod CAEN 8020, pentru Activități de servicii privind sistemele de securizare ) din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să furnizeze produsele care fac obiectul contractului ce va fi atribuit;

 

Din documentul solicitat trebuie să reiasă faptul că ofertantul este autorizat în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 să desfăşoare activitatea ce face obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. În cazul în care activitatea ce face obiectul contractului se regăseşte printre domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie.

 

Documentul solicitat va fi prezentat în copie cu menţiunea”conform cu originalul”

 

 

 

-Licenta de functionare

 

-Certificat de absolvire pentru ocupatia de proiectant sisteme de securitate(copie conform cu originalul)

 

 

 

În cazul în care activitatea ce face obiectul contractului se regăseşte printre domeniile de activitate (activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie.

 

Documentul solicitat va fi prezentat în copie cu menţiunea”conform cu originalul”

 

 

 

 

 

Locul de depunere a ofertelor: la Registratura autoritatii contractante în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei Achizitionare sistem video de supraveghere(proiectare, furnizare, instalare”(Rev.2)sau pe adresa de email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., până la termenul limită de depunere 03.06.2022, orele 16.00 .Documentele transmise pe email, vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa iar cele depuse in plic la registratura autoritatii contractante vor fi semnate si stampilate in original de catre reprezentantul legal al ofertantului. Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare. Ofertele care nu contin toate formularele completate, semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

 

Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari publicat in SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa in termen de 24 ore de la primirea comunicarii astfel incat achizitia sa poata fi finalizata in conformitate cu prevederile procedurii interne , cod P.O.26.01.

 

Numărul anunţului de publicitate din SEAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1294890 din 27.05.2022.

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari. Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro.

 

Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

Informatii suplimentare legate de prevederile caietului de sarcini se pot obtine de la Vintila Dorina, nr telefon:0766 691 233

 

 

 

 

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

We have 210 guests and no members online

©2025 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare
  • ALTE DOCUMENTE